Refund and Return Policy

Genel bakış

Geri ödeme ve iade politikamız 30 gün sürer. Satın alma işleminizin üzerinden 30 gün geçtiyse, size tam bir geri ödeme veya değişim sunamıyoruz.

İadeye hak kazanabilmek için, öğenizin kullanılmamış ve aldığınız aynı durumda olması gerekir. Ayrıca orijinal ambalajında ​​olmalıdır.

Çeşitli mal türleri iade edilmekten muaftır. Gıda, çiçek, gazete, dergi gibi bozulabilir ürünler iade edilemez. Ayrıca özel veya sıhhi ürünler, tehlikeli maddeler veya yanıcı sıvılar veya gazlar olan ürünleri de kabul etmiyoruz.

Ek iade edilmeyen ürünler:

Hediye Kartları
İndirilebilir yazılım ürünleri
Bazı sağlık ve kişisel bakım ürünleri

İadenizi tamamlamak için bir makbuz veya satın alma kanıtı talep ediyoruz.

Lütfen satın aldığınız ürünü üreticiye geri göndermeyin.

Yalnızca kısmi geri ödemelerin verildiği belirli durumlar vardır:

Orijinal durumunda olmayan herhangi bir öğe, bizim hatamızdan kaynaklanmayan nedenlerden dolayı hasar görmüş veya eksik parçalar.
Teslimattan sonra 30 günden fazla iade edilen herhangi bir ürün
geri ödemeler

İadeniz alındıktan ve incelendikten sonra, iade edilen ürününüzü aldığımızı bildirmek için size bir e-posta göndereceğiz. Ayrıca, geri ödemenizin onaylandığını veya reddedildiğini size bildireceğiz.

Onaylanmanız durumunda iade işleminiz gerçekleştirilecek ve belirli bir gün içerisinde kredi kartınıza veya orijinal ödeme yönteminize otomatik olarak bir kredi uygulanacaktır.

Geç veya eksik geri ödemeler

Henüz bir geri ödeme almadıysanız, önce banka hesabınızı tekrar kontrol edin.

Ardından kredi kartı şirketinizle iletişime geçin, geri ödemenizin resmi olarak yayınlanması biraz zaman alabilir.

Ardından bankanızla iletişime geçin. Bir geri ödeme yapılmadan önce genellikle bir işlem süresi vardır.

Tüm bunları yaptıysanız ve hala geri ödemenizi almadıysanız, lütfen {email address} adresinden bizimle iletişime geçin.

Satış öğeleri

Yalnızca normal fiyatlı ürünler iade edilebilir. Satış öğeleri iade edilemez.

Takaslar

Öğeleri yalnızca kusurlu veya hasarlıysa değiştiririz. Aynı ürünle değiştirmek isterseniz info@alacanta.com.tr adresine mail atabilir veya Yakuplu Mah. Barbaros Cad No:57/1 İç Kapı No:101 Liv Marmara Beylikdüzü/İstanbul.

Hediyeler

Ürün satın alındığında ve doğrudan size gönderildiğinde hediye olarak işaretlenmişse, iadenizin değeri kadar bir hediye kredisi alırsınız. İade edilen ürün tarafımıza ulaştıktan sonra size bir hediye çeki gönderilecektir.

Ürün satın alındığında hediye olarak işaretlenmemişse veya hediyeyi veren, siparişi size daha sonra vermek üzere göndermişse, hediyeyi veren kişiye bir geri ödeme göndereceğiz ve onlar iadenizi öğreneceklerdir.

Nakliye iadeleri

Ürününüzü iade etmek için ürününüzü şu adrese postalamanız gerekmektedir: Yakuplu Mah. Barbaros Cad No:57/1 İç Kapı No:101 Liv Marmara Beylikdüzü/İstanbul.

Öğenizi iade etmek için kendi nakliye masraflarınızı ödemekten siz sorumlu olacaksınız. Nakliye masrafları iade edilmez. Geri ödeme alırsanız, iade nakliye ücreti geri ödemenizden düşülecektir.

Yaşadığınız yere bağlı olarak, değiştirilen ürününüzün size ulaşma süresi değişebilir.

Daha pahalı ürünleri iade ediyorsanız, izlenebilir bir nakliye hizmeti kullanmayı veya nakliye sigortası satın almayı düşünebilirsiniz. İade ettiğiniz ürünü alacağımızı garanti etmiyoruz.

Yardıma mı ihtiyacınız var?

İade ve iade ile ilgili sorularınız için info@alacanta.com.tr adresinden bize ulaşın.

Start Chat
Welcome to Âlâ Çanta
Hello
Welcome to Âlâ Çanta. Is there anything we should help with?